Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

... z breskovim in jogurtovim nadevom. Ha, čemu tak naslov? Recept sem namreč našla v reviji Dober tek, ki je, mimogrede, najbolj awesome revija pod soncem. Ker ne vem točno, če z objavo tega recepta tule navedbi vira navkljub kršim kakšne avtorske pravice, sem recept (nevede) malce spremenila/priredila. V originalu je tako velikonočna torta z mareličnim in jogurtovim navedom postala tisto, kar piše na začetku. Dolgo ime. Sem razmišljala, če bi ji dala povsem novo ime, ampak trenutno nisem prav nič navdahnjena, ha, kot da kdaj pa sem.

Okej. Naj najprej rečem, da je tole božansko. Jaz sem sicer mogoče malce nezanesljiv vir, ker itak pojem vse sladko, kar vidim, sploh po ne-vem-koliko časa brez (no, v resnici sem se sladkala že v torek), ampak še vedno znam cenit ko je nekaj res dobro in njamica.

Torta je sestavljena iz treh glavnih sestavin - lešnikov biskvit, breskov nadev (oz. bolj preliv) in jogurtova krema. Gremo kar lepo po vrsti.

Vzamemo štiri jajca in dve posodi (eno večjo, drugo manjšo) in ločimo beljake (damo v večjo posodo) od rumenjakov (damo v manjšo). Beljake stepamo v čvrst sneg, med stepanjem jim primešamo 150 gramov kristalnega sladkorja. Potem se lotimo še rumenjakov - dodamo jih 4 žlice vode in jih stepemo. Rumenjake nato zlijemo k beljakom in z metlico previdno premešamo. Natehtamo 150 gramov moke, 100 gramov zmletih lešnikov in dve žlički pecilnega praška. Moko presejemo in vse suhe sestavine premešamo. Nato jih počasi sipamo v jajca in temeljito premešamo. Zmes vlijemo v pekač premera 26 cm (seveda ga obložimo s peki papirjem) in damo v ogreto pečico na 150°C za približno pol ure

Ko je bistvit pečen počakamo, da se ohladi. Nato ga vzamemo iz modela in dvakrat prerežemo, tako da dobimo tri plasti. Pripravimo breskov nadev. Vzamemo breskov kompot in breskve odcedimo. Odstranimo kakšne dele peclja, če so kje ostale, in breskve spasiramo s paličnim mešalnikom, da dobimo gladko zmes. Medtem v posodi natehtamo 10 gramov želatine v prahu, ki ji dodamo 6 žlic vode in premešamo. Počaka, da se napne, nato pa jo segrejemo na štedilniku in dodamo breskve. Počakamo, da zavre, odstavimo z ognja, v zmes prilijemo 2 žlici ruma in počakamo, da se vse skupaj ohladi. 

Medtem vzamemo prvo plast biskvita, jo damo na krožnik in okrog nje vpnemo obroč za torto. Biskvit navlažimo s breskovim sokom, ki je ostal od kompota. Malo ga lahko razredčimo z vodo. Potem na prvo plast biskvita nanesemo polovico breskovega nadeva. Na nadev položimo drugo plast, navlažimo in postavimo v hladilnik.

Lotimo se jogurtovega nadeva. Pol litra navadnega jogurta damo v večjo posodo, dodamo pa mu en zavitek vanilijevega sladkorja in 100 gramov sladkorja v prahu. Zmes z metlico gladko razmešamo. V kozico natehtamo 14 gramov želatine v prahu, ji dodamo nekaj vode in počakamo, da se napne. V drugi posodi stepemo 4 dl sladke smetane. Želatino postavimo nad ogenj, da se stopi. Ko se malce ohladi ji primešamo par žlic jogurtove mase in razmešamo, nato pa vse skupaj med mešanjem vlijemo v preostali jogurt. Dobro premešamo. Z metlico nazadnje vmešamo še smetano. Polovico nadeva zlijemo na biskvit in nanj položimo tretjo plast biskvita. Navlažimo in prelijemo še po vrhu. Nekaj kreme prihranimo za obrobo in dekoracijo. Postavimo v hladilnik za slabo uro. 

Na koncu ostane le še dekoracija. Jaz sem torto po obodu obložila z mletimi lešniki, na vrhu pa sem se malce poigrala z breskovim nadevom.



To je to. Njamica!

(Še več podobni receptov dobite na Bor mašini za punce ;))

Komentarji

  1. Vaaaau, izgleda noro, pa še neki mafini so v ozadju, tako da pričakujem, da kaj prišparaš za naslednjič, ko se vidmo :P

    Drugače pa se bom enkrat najavila na kakšne inštrukcije, ker tudi jaz rada pečem, ampak če mi kaj ne gre, je pa to dekoracija. Okej, saj včasih rata, ampak včasih pa napravim iz vsega skupaj en zmazek in upam, da bojo ljudje jedli z želodcem in ne z očmi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Žal, nič ni ostalo :P

    Inštrukcije, komot, čeprov tole kar jaz delam je čistokrvno amaterstvo v primerjavi z rečmi, ki se jih bomo jutri učili na praksi :P sej veš kako rečejo, vaja dela mojstra :) tuki pa res velja samo vaja vaja vaja, pol, ko pa roke že malo bolj ubogajo, pride pa na vrsto domišljija ;) tko da kr treniraj, pa ne pozabit fotkat in slikat ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Videti je res super! Dekoracija mi je the best :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj rojstni dan je 14.5. Hvala, ker se boš spomnila name :mrgreen:

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh damn, ti nimaš teh "tadobrih" smajlijev :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, ja, itak, zdej, ko vidite, kakšne lepe (sploh pa dobre :P) torte znam jz delat, ste pa vsi moji bff4e al kako že gre :P

    Šalo na stran, mačka, za dekoracijo sem se res potrudila, sploh na une lešnike po obodu sem ful ponosna, ker dejansko držat torto v roki v zraku (!), jo nagnit pod kotom 45° in nanjo gor z dlanjo mlete lešnike flocat ni kr tko :P

    OdgovoriIzbriši
  7. I for all time emailed this webpage post page to all my contacts, as if like to read it then my friends will too.


    my web blog Have You Ever Considered Working Online

    OdgovoriIzbriši
  8. It's accurate that the Samsung galaxy s5looks attractive in the event the corners are exposed. Numerous cases specifically permit this for customers. However, when choosing the case, care has to be taken so see that even though the telephone drops the edges are certainly not broken.
    Samsung Galaxy S5 Cases


    samsung galaxy s5 cases coach

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa